יום שלישי, 28 באפריל 2009

חמסיטרושקה

סופסוף אחרי 10 חודשים אני פוגשת שוב את החימר הפולימרי. אחרי ששכב זמן רב כל כך במכולה הייתי סקפטית אבל זה רק עשה לו טוב(-: המפגש המחודש עם מכונת הפסטה, חותכנים, מערוכים ושאר גודיז היה מעורר השראה עד כדי כך שהצליח לי במכה ראשונה (לפחות ככה נדמה לי). נולדו 7 ביחד, כל אחת - בובה!
כדי לקבל מושג איך נראית מטריושקה, הסתכלתי באתר הזה. יש באתר עוד המון דמויות מוצלחות ומעוררות השראה.
קבלו את החמסיטרושקה - מיזוג אסיאתי של בובה רוסית וחמסה מזרחית.


חמסיטרושקות פוצחות במחול סוער


7 תגובות:

  1. מקסים, מקסים, מקסים!!
    כל כך יפות, צבעוניות ושמחות!!
    אוהבת!

    השבמחק
  2. איזה רעיון מקורי ומקסים!
    את גדולה!

    השבמחק
  3. הרעיון מדהים והביצוע מושלם !!

    אהבתי מאוד
    ספיר

    השבמחק
  4. מי אמר מיזוג גלויות ולא קיבל?!
    רעיון מגניב וביצוע מתוק. כל הכבוד.
    רחלי

    השבמחק
  5. עבודה מדהימה!!! בדרך כלל אני לא משתגעת על חמסות ובבושקות חמודות בעיניי ולא יותר מזה... אבל העבודה הזו??? משגעת משו משו משו!!!

    השבמחק