יום שלישי, 1 ביוני 2010

סדנת קרושה וערב יצירה

(פרטים על ערב יצירה חופשית מופיעים בהמשך הרשומה)

סדנת מסגרת קרושה לדיסק

בסדנה נלמד לסרוג מסגרת קרושה סביב דיסק. התוצר יכול לשמש ככרטיס ברכה, מגנט למקרר, עמוד במיני אלבום, תחתית לכוס שתיה וכו'. הסדנה מתאימה גם למי שלא יודעת לסרוג.
מקום: סטודיו מסטיקים, רעננה.
תאריך ושעות: יום ד' 9.6, 20:00-23:00
מחיר: 90 ש"ח. המחיר כולל חוט לסריגה, שתיה חמה/קרה וכיבוד קל.
לפרטים והרשמה: במייל או בטלפון 052-8353371



ערב יצירה חופשית

מתי?
ביום שלישי ה-22 ליוני בשעה 20:00

מה בתוכנית?
אין תוכנית. כל משתתפת מביאה את הדבר שהיא עובדת עליו כרגע (אני מניחה שהרוב עוסקות בתחום הסקראפ, אבל זה ממש לא מחייב) וביחד עובדים ויוצרים, כל אחת עם החומרים שהביאה לעצמה, תוך כדי החלפת רעיונות וידע.
הפוך ועוגה- עלי. כיבוד נוסף יתקבל בברכה(:
כמה זה עולה?
לא עולה. כן, יש חיה כזאת.
כמה זמן?
אין זמן מוגדר מראש... נעבוד עד שכולן מתעייפות או עד שאני מתחילה לנקר (המוקדם מביניהם)
מי משתתפת?
כל מי שאוהבת ליצור, מתחילות ומתקדמות. שימו לב, זוהי אינה סדנא אלא מפגש ליצירה בחברה.
איך מצטרפים?
כותבים לי מייל או שמתקשרים ל-052-8353371. אני משיבה לכל פנייה.

להתראות ביצירות,

דפי.

5 תגובות:

  1. מה זה ערב יצירה מונחה?

    השבמחק
  2. נדמה לי שעל כולנו נחתה מוזת הקרושה.....
    זה כל כך ממכר ועשיר בדוגמאות ורעיונות.
    שיהיה בהצלחה!

    השבמחק
  3. כן, הקרושה בכותרות(:
    לאנונימי - ערב יצירה מונחה הוא ערב יצירה שמתאים למי שבתחילת דרכה בתחום עיצוב האלבומים ומעוניינת בהדרכה והכוונה במהלך העבודה.

    השבמחק
  4. איזה רעיון נפלא. אני צמאה ליצירה משותפת. לצערי לא אהיה בארץ בתאריך הנל. אשמח לבוא בפעם הבאה.

    השבמחק
  5. הי יפה, את מוזמנת בכיף!

    השבמחק