יום שבת, 19 ביוני 2010

תיק תיק

ביום חמישי התקיימה בסטודיו סדנת "ילקותיק". במסגרת הסדנה תיקתקו המשתתפות תיק או ילקוט (לבחירתן) שבתוכו מסתתר אלבום. את הגזרה לתיק עיצבה רחלי המדהימה, שגם הדריכה. התוצרים היו כל כך יפים שאני חייבת לשתף...
יוצאים במחול
במצב פתוח

חוב ישן לבנות שביקשו כבר מזמן - קישורים לבלוגים בניחוח צרפתי...
אפרופו ניחוח צרפתי, יש לי סיפור קטן קודם. אולי זו אגדה ואולי אמת. מספרים שבוקה הפרחים שמחזיקות כלות, מקורו בצרפת. בגלל אהבתם של הצרפתים למקלחת (פעם בשבועיים) נהגו להצמיד לכלות זר פרחים ריחני כדי לחפות על ריח הגוף.
אם עדיין נשאר לכן חשק, הנה מבחר לינקים(:
http://patiscrapbook.canalblog.com/
http://www.leblogdetacha.blogspot.com/
http://scrapomarjo.over-blog.com/

20 תגובות:

  1. זה מהמם! מקווה לעוד סדנה בקרוב. רות ט.

    השבמחק
  2. באמת מקסים. כל הכבוד לרחלי.
    אני בדיוק מחפשת טבעות קלסר כאלו בדיוק. איפה אוכל להשיגן? תודה, ענת.

    השבמחק
  3. הצלחת להוציא את המיטב מהניחוח הצרפתי

    השבמחק
  4. ענת, טבעות קלסר אפשר להשיג בחנויות כלי כתיבה/יצירה..

    השבמחק
  5. וואיה, איזה יופי!!! התיקים פשוט שובים את הלב!!! זה נראה שוט מקסים!!!

    יעל

    השבמחק
  6. מקסים ברמות! הצבעים יפים.

    השבמחק
  7. דפי, תודה. כ"כ פשוט, שהייתי בטוחה שבכלל לא מוכרים את זה לחוד..... ענת

    השבמחק
  8. מקסימים !! אין על רחלי :-) :-)

    השבמחק
  9. טוב, זה מדהים, גם אני רוצה כזה
    בסדנא הבאה-קאונט מי אין!!

    השבמחק
  10. התיקים המתוקתקים, נראים מדהימים !
    ותודה על הקישורים בניחוח "באגט" :o))

    השבמחק
  11. וואוו!
    קולקציה מרהיבה!
    לא עומדת בפיתוי...גם אני מצטרפת בפעם הבאה.

    השבמחק
  12. אוף... אפילו להגיב אני לא יכולה, אלא כאנונימית.
    התמונות מקסימות והייתה סדנה כיפית ביותר. תודה.
    רחלי

    השבמחק
  13. הילקוטים \ תיקים האלה מרהיבים, גם הגזרה וגם וצבעוניות - כיף לראות.

    השבמחק
  14. ואי יצאו מדהימים אחד אחד! ממש בניחוח פריזאי.... מקווה בערב לבדוק את הבלוגים.

    השבמחק
  15. איזה מקסים!!!!! מהר מהר עוד סדנא !!!
    ליאור

    השבמחק
  16. איזה יופי!
    נראה שהיה כיף מאוד שם. (בעצם הסטודיו שלך ורחלי מדריכה - מתכון בטוח לכיף!)

    ותודה על הקישורים הצרפתיים

    השבמחק
  17. אוף, קשה להגיב...
    האלבומים מקסימים וגם אני אשמח לדעת באיזו חנות לציוד משרדי אפשר להשיג טבעות כאלו...
    תודה רבה על הקישורים! התאהבתי בבלוג השני...מוכנה לעבור לגור בו! תודה!

    השבמחק
  18. קרין, הטבעות מאקוורל בצומת רעננה.

    השבמחק
  19. התיקים משגעים ומהממים, גם הצילומים שלהם מאוד מוצלחים

    השבמחק
  20. התיקים נראים מדליקים!!! איזה יופי :):)
    והרסת לי את התיאבון עם הסיפור על הבוקה... חחח...

    השבמחק