יום שישי, 16 ביולי 2010

מאילת ועד היום

תודה על כל התגובות לפוסט הקודם. יהיה לי לעונג לראות עבודות עם מסקינגטייפים מתוצרת בתים שונים!

כשהייתי בת 13 (וזה היה מזמן...) גרתי באילת והיתה לי חברה הכי טובה, איילת, שאהבה מאוד יצירה כמוני. היינו מבלות שעות ביצירה בפימו, צמר ולבד. אפילו עשינו החלפות של יצירות בינינו. אחד הספרים שאני זוכרת מאז הוא ספר יפני עם המון דוגמאות לבובות לבד קטנות ומתוקות. את הספר לא ראיתי מאז ואיכשהו באחת השיחות שלי עם רחלי, הסתבר שיש מצב שיש לה אותו בבית. ואכן, מצאתי אותו אצלה:
הספר מיד עבר לרשותי (לא לדאוג, רק בהשאלה).

בעקבות הספר, נזכרתי גם בחברתי איילת שאיבדתי את הקשר איתה לפני 20 שנה אם לא יותר. מכיוון שבתחילת יולי חל יום הולדתה של איילת (כן כן, התאריך צרוב בזכרון מאז) חיפשתי את מס' הטלפון שלה בבזק והתקשרתי לאחל לה מזל טוב. היתה לה הפתעה ושתינו שמחנו להתעדכן בקורותינו ב-20 שנה האחרונות. החלפנו טלפונים, מיילים ואני מאמינה שנמשיך לשמור על קשר.

כל עיון בספר גרם לי יותר חשק לחזור וליצור בובות שתפרתי ממנו בעבר. לשמחתי, מיטל חגגה יומולדת לא מזמן וזו היתה הזדמנות מצויינת לתפור את הארנבונת המתוקה הזאת שנשלחה אליה בשבוע שעבר.

בתכנון עוד כמה בובות מן העבר שבא לי לתפור...

**שימו לב לסדנה חדשה - מיני אלבום רשת בהדרכת אילנית ביום שישי 30/7. כל הפרטים כאן.

16 תגובות:

  1. דפי..
    איזה ארנבון מקסים.
    ותמיד כיף לחדש קשר עם חברות מהעבר..

    השבמחק
  2. הארנבונת מקסימה ומתוקה!! וכבר מככבת על התיק שלי :):) תודה רבה על ההפתעה הממש ממש נעימה!

    כל הכבוד על היוזמה לחפש את החברה מהעבר! באמת נהדר להתחבר מחדש עם אנשים כאלו ולהשלים את כל מה שעבר עליכן.. איזה כיף :)

    השבמחק
  3. ייאאאאא כמה שהוא חמוד! איזה ארנב מקסים. אני מחכה בצפייה לראות את שאר הדמויות הקטנות שתכיני.
    איזה כיף למיטל - מקסים!!!

    ואיזה כיף לך, שבעקבות זיכרונות טובים, חזרת להיות בקשר עם חברת ילדות.

    רוני - מילשייק

    השבמחק
  4. דפי, הארנבת הזאת מ-ו-ש-ל-מ-ת!!! איזה כייף למיטל!!! אפשר סדנה (:
    והדף שברקע של הצילום? אני רוצה כזה!!!! יש לך לשמור ליאחד? (:

    יעל

    השבמחק
  5. איזה יופי של הפתעה למיטל, זה מושלם, פשוט מתוקי!!

    השבמחק
  6. מצטרפת למחמאות.... הארנבת מקסימה, הספר נראה מקסים, שמחה שהוא גרם לך לחזור להיות בקשר עם איילת מאילת (ואם אם אי פעם תרצי טרמפ אנחנו נוסעים פעם בחודש חודשיים...). את מקסימה !!!

    השבמחק
  7. גם אני מצטרפת למחמאות ונפלא שבזכותו חידשתן את הקשר. הספר מקסים, גם לי יש אותו בערך מכיתה ח' ודרך אגב, הבובונת היחידה שהכנתי ממנו היא בדיוק הארנב המתוק הזה!
    תיהני מחידוש הקשר ומהספר!

    השבמחק
  8. הארנב ממש ממש מתוק!
    אני אשמח לעיין בספר אם אפשר.
    ולחדש קשר עם חברות מהעבר, זה מאוד מרגש.

    השבמחק
  9. דפי, כמה שאני מתחברת לנוסטאלגייה מהסוג הזה:
    דבר ראשון ספרי ילדות ובמיוחד אחד של אגדות מהעולם שאני מחפשת כבר כמה שנים
    והשני חיפוש אחר חברת ילדות שאיבדתי איתה את הקשר 30 שנה ומה שהצלחתי לגלות עד כה זה, שהיא גרה במודיעין.
    הספר "האבוד" שלך נראה מקסים ומלא פוטנציאל כדוגמת הארנבת שתפרת למיטל בטוחה שנראה עוד חיות מקסימות כאלה !

    השבמחק
  10. הארנב מתוק ביותר...
    הסיפור הנוסטאלגי שמאחריו מקסים (מאוד מתחברת לזה...) ואיזה יופי שמצאת את הספר אצל רחלי!

    השבמחק
  11. איזה ארנבון חמודון.
    הספר נראה מבטיח... יופי ששמת עליו יד.

    השבמחק
  12. פעם אבל ממש פעם, לפני עשרות שנים, הייתי הולכת לחנות ספרים ברחוב החשמל 1 בתל אביב וקונה ספרי יצירה. ספר זה גם נמצא ברשותי ועוד כמה כמוהו. היום קשה למצוא כאלה.

    השבמחק
  13. איזה סיפור מקסים גם לי יש כמה סיפורים כאלה ואפילו סיפור על בובת לבד בצורת צב שתפרתי לאחותי לפי דוגמא מהראש כשהיתה בת 5 בערך....ואני בת כ16.....ואז נעלמה הבובה ולפני שנה תפרתי לה בדיוק אותו דבר לפי מה שזכרנו מהראש!!! הארנבת מקסימה מחכה לבאות....

    השבמחק
  14. הארנבונת הזו מקסימה!!

    השבמחק
  15. איזו ארנבונת מתוקה. אני ראיתי אותה בתחילת הדרך וכבר אז היה ברור שהיא הולכת להיות מתוקה מאד!!
    כייף למקבלת! והכי כייף לך על חידוש הקשר עם חברת הילדות!! כבר הכנסת אותה לעולם הסקראפ שבו את מככבת???
    ליאור

    השבמחק