יום שישי, 16 בינואר 2009

כרטיס ליום האהבה

בעקבות אתגר ינואר של mixim, החלטתי להכין כרטיס בנושא אהבה. גם בגלל שאני ממש אוהבת את החותמת של הציפורים (שתכף תראו) וגם בגלל שעוד מעט פברואר (יום האהבה). ובעיקר, בגלל שסקיצת האתגר היא לב(-:
התכנית היתה להכין מסגרת לתמונה מחוט מתכת וסרטים צבעוניים אבל בגלל מגבלות הטיול שלנו לא תמיד כל החומרים זמינים התכנית נגנזה. עצרנו היום בקמפינג בלב מדבר סונורה שבאריזונה. נוף ההרים האדומים ואגם המים הכחולים ממול עשו לי חשק ליצור משהו כאן ועכשיו וזה מה שנולד:
התחלתי בבריסטול צהוב (זה מה שהיה בבית) וגזרתי ממנו 2 לבבות זהים ביד חופשית. לאחר מכן ציפיתי אותם בניירות מקיט שקניתי בדרך. את החיבורים בין הניירות כיסיתי בסרט סגול בהיר. הוספתי מדבקה על צומת הסרטים ושתי ציפורים שהחתמתי על נייר ירוק ומודבקות לכרטיס עם וולקרו. את הלב האחורי השארתי כמו שהוא.
בעקבות הוולקרו עלה לי רעיון (שלא בצעתי) שבעצם אפשר להכין כרטיס ברכה "מתחלף" לפי הארוע. אפשר לנתק את הציפורים ולהצמיד במקומן כל קישוט אחר בהתאם לארוע שלו נדרש כרטיס ברכה. כנ"ל לגבי התגית שיכולה להתחלף לפי הצורך.

בין שני הלבבות הכנתי שרוול מנייר אפיה ברוחב התגית שהכנסתי פנימה כדי לאפשר הוצאה והכנסה חלקה של התגית. את פתח השרוול כיוונתי כלפי מטה מימין והדבקתי את כל השכבות זו על גבי זו - לב, נייר אפיה, לב. לאחר מכן גזרתי משפת הלב מגרעת בצורת חצי עיגול כדי ליצור מקום לפקעת הסרטים
את התגית הכנתי מבריסטול מצופה בנייר כתום מעוטר. באמצע הנייר הכתום גזרתי חלון מרובע בגודל החותמת. החתמתי ונתתי לבעלי המוכשר לצבוע בצבעי עפרון. חוררתי את התגית והשחלתי סרטים צבעוניים.


3 תגובות:

  1. חזרתי לבדוק :-)
    הכרטיס שלך מקסים ביופיו, הדפים נהדרים ובצבעים חמים ויפים, הציפורים מקסימות, ולצביעה שמור מקום בלבי- כל הכבוד לבעלך על שיתוף הפעולה!
    קראתי גם את הפוסט הראשון, החיים שלכם נשמעים מרתקים, איזה כיף!
    ותתחדשי על הבלוג, השם שלו מקסים!
    מור

    השבמחק
  2. תודה, תודה ותודה!
    כל הכבוד על הדבקות במטרה(-:

    השבמחק
  3. רעיון יפה ומקורי וכל הכבוד על העבודה בתנאים הצפופים. אני בטוחה שזה לא פשוט מבחינה פיסית.

    רחלי

    השבמחק