יום שבת, 10 בדצמבר 2011

ערב יצירה ומכירת סוף סוף שנה

ערב יצירה נוסף יוצא לדרך. למכירת סוף סוף שנה לגלול למטה בבקשה

**הערב מלא**
ערב יצירה
מתי?
ביום רביעי ה-21 לדצמבר (נדליק יחד נר שני של חנוכה) בשעות 20:00-23:00
 
מה בתוכנית?
אין תוכנית. כל משתתפת מביאה את הדבר שהיא עובדת עליו כרגע (אני מניחה שהרוב עוסקות בתחום הסקראפ, אבל זה ממש לא מחייב) וביחד עובדים ויוצרים, כל אחת עם החומרים שהביאה לעצמה, תוך כדי החלפת רעיונות וידע.
הפוך ועוגה- עלי. כיבוד נוסף יתקבל בברכה(:
כמה זה עולה?
לא עולה. כן, יש חיה כזאת.
מי משתתפת?
כל מי שאוהבת ליצור, מתחילות ומתקדמות. שימו לב, זוהי אינה סדנא אלא מפגש ליצירה בחברה.
איך מצטרפים?
כותבים לי מייל או שמתקשרים לנייד 052-8353371 או קווי 072-2827780. אני משיבה לכל פנייה.

מכירת סוף סוף שנה

רגע לפני סגירת המלאי לשנת 2011, תיערך במסטיקים מכירת סופשנה לוהטת ביום שישי 30.12 בשעות הבוקר והצהריים. המכירה תתקיים בחנות הפיזית בלבד ויחד איתי תהיה פה במכירה גלית מירון מ-"make" עם בדים מעוצבים המיובאים מארה"ב. את מבחר הבדים היפהפיים של גלית אפשר לראות באתר החנות או בפייסבוק.
 אז שריינו לכם את התאריך כי הולכת להיות פה חגיגת מוצרים והנחות גדולה ושווה במיוחד!
פרטים נוספים בהמשך...

להתראות ביצירות,
דפי.

6 תגובות:

  1. מחכה למכירה בקוצר רוח !!
    אפשר לעזור איכשהו ?

    השבמחק
  2. משוריין סגור חתום ונעול (-:

    השבמחק
  3. רשמתי ביומן! מקווה שלא אצטרך לעבוד באותו יום...

    השבמחק
  4. אופ זה כל פעם נסגר מהר מידי הערבים האלו... או שהרידר שלי מדווח מאוחר מידי על הפוסט...
    ברור שרשמתי את המכירה.
    מגיעה!!! ואיזה כיף שהגן חוזר ביום הזה!!!
    הילה

    השבמחק
  5. יש לנו כמה דפים להשלים אז המכירה נהדרת (-: ובהזדמנות זו לספר לך שאמא שלי עדיין מרחפת מהערב! תודה רבה!

    השבמחק