יום חמישי, 6 בדצמבר 2012

חופשה גלילית

הכי כיף לצאת לחופשה (הייתי רוצה להגיד ספונטנית, אבל לא במקרה הזה...) ביום חול. וכך עשינו לפני שבוע. יחד עם זוג חברים טובים נסענו ללילה בצימר בגליל. בדרך עצרנו (הפעם אפשר להגיד שבאופן ספונטני לגמרי) בנצרת. שנים שלא הייתי בשוק של נצרת ובעיר העתיקה והמקום התגלה כחגיגה צבעונית של ריחות, מטעמים, מראות ודמויות. הכל נראה מאוד יומיומי ואותנטי מצד אחד, ומצד שני היתה אוירת חופש חגיגית, תחושה שמרגישים בטיולים בחו"ל
 
 זה רק סוג אחד מתוך שלל סוגי פיסטוק שעמדו במסדר שקים זה לצד זה
 תמונה שאני אוהבת במיוחד, קל לנחש למה...
 אנחנו (מינוס צלמת)
 מסממני החג(:
 מתחשק להעביר יד בכל אחד מהשקים האלה
 באיזה מידה את רוצה את החציל שלך?
תמיד חשוב לשים לב לאותיות הקטנות (להגדיל את התמונה בלחיצה)
 
מי שאל על המים?

 דו-קיום
 
לקראת אחה"צ הגענו לביקתת העץ שלנו (ותודה להדס על ההמלצה המעולה). ביקרנו בבקתה הזו כבר בספטמבר ונשבענו שנחזור שוב. כי היא מושלמת. היא מבודדת, שקטה, נקייה, רגועה, רומנטית, יפהפיה מבפנים וגם כשמסתכלים החוצה מהחלון ובעלי הבית הם אנשים טובים. כל הטוב הזה נמצא בשומקום, 5 דקות מראש פינה, או בשתי מילים - בקתה בחווה (שווה להיכנס ללינק ולקרוא את כל הפרטים, זה נעשה עוד יותר מפתה). מכיוון שזו פעם שניה במקום ואנחנו כבר "יודעים הכל", אפילו לא פגשנו את אסנת ואסף בעלי המקום. פשוט הגענו והתמקמנו. פעם קודמת היינו בבקתה אחת והפעם בחרנו לנסות את השניה (מתוך שתיים) וקשה להגיד מי מביניהן עדיפה. שתיהן מעולות באותה מידה ורואים שהושקעה הרבה מחשבה בכל הפרטים הקטנים שהופכים חופשה למושלמת. לשבת לקרוא ספר מול הנוף הזה בשקט מוחלט, בלי להצטרך לקום במשך שעה ברציפות זה מבחינתי אחד הלוקסוסים הכי גדולים שיש. מומלץ בחום!
ביום טוב רואים את החרמון
 
 
 
 
חגיגת גבינות, נקניקים ולחם. מודה שבמצטבר בילינו זמן לא מבוטל סביב השולחן הזה. לא קל...
 ערמונים מהשוק בנצרת בקלייה על הקמין
בגליל כבר קרררר...
 
 
 נדידת עגורים
בדרך הביתה עוד ביקרנו את הכנרת הדי מלאה ואת אלכסנדר זייד בטבעון ועד הערב כבר שכחנו שהיינו בחופשה(: היה שווה כל רגע!
לסוף ינואר כבר מתוכננת החופשה הבאה, אבל זה כבר סיפור אחר לגמרי...

להתראות בחופשות,
דפי.

10 תגובות:

  1. איזה יופי של חופשה דפי!!! והתמונות פשוט מקסימות אחת אחת!! למרות שרק חזרתי מחופשה, עשית לי חשק ליומיים מדהימים ורגועים כאלו :):):)

    השבמחק
  2. חופשה כלבבי והצימר נראה מושלם!

    השבמחק
  3. פוסט כיף :) מה שאמרת על השקים הזכיר לי את אחד הדברים האהובים על אמלי (להכניס יד לתוך שקיות של... קמח? שעועית?), ושאר התמונות צבעוניות ומקסימות. נראה כיף. ואפילו יש חתול!

    השבמחק
  4. ואי איך עשית לי חשק לחופש ושקט! תמונות מקסימות.

    השבמחק
  5. איזה יופי של חופשה, ואילו תמונות מקסימות!

    השבמחק
  6. איזו חופשה כייפית: שקט, חברה טוב, אוכל טעים ונופים מרגיעים. מושלם!

    השבמחק
  7. אחחח... אין על תמונות של חופשה ועוד יותר על תמונות של שוק...
    עשית לי חשק מטורף לעזוב הכל ולעוף אל החופש...
    תודה!

    השבמחק
  8. אה, לא שמתי לב שצילמת אותי....
    נראה נהדר! שמחה שנהניתם!
    אגב, שלחתי לך מייל לפני כמה ימים.....

    השבמחק
  9. וואו... ממש עשית לי חשק :)
    איזה כיף זה נראה, שקט אמיתי !
    מדהים !
    LoolaB - Smadar

    השבמחק
  10. חופשה כייפית ביותר. ואיזה יופי של צילומים

    השבמחק